Assalamuaaikum..
Adalah indah sebuah perkahwinan tetapi harus disertakan dengan perisai tatkala munculnya gelora tanpa disangka agar tidak terkejut dan boleh dihadapi bersama.Jangan jadikan sebuah perpisahan sebagai sebuah kebahagiaan..

Selamat Datang ke laman Anna, segalanya yang dicoretkan disini adalah untuk dikongsikan bersama...Teruskan pembacaan anda!!

Dec 26, 2010

Nak gemukkan kan badan???

Kebanyakkan gegurl kat luar sana tue nak kuruskan badan, tapi jarang untuk ada yang nak gemukkan badan...hah!!Anna dah test banyak kali, tapi aper pun alhamdulillah, Anna jenis gegurl yang berbadan gempal, tapi Anna ni senang naik dan turun badan..hihihi (jangan Jeles)..kadang-kadangkan badan terlalu kurus pun tak cantik, gemuk sangat pun tak lawa...baik biar kasi mantain jer....ayat tak boleh ang....kat!!!!Dibawah ada sedikit info untuk gegurl yang berbadan keding diluar sana te....

1. Makan berulang air
Ini salah satu cara untuk menaikkan badan, tapi jangan amalkan selalu sebab ini akan buat perut kiter jadi buncit...biar naik badan, jangan naik perut..hahahahha.

2. Makan lewat malam..
Time orang masuk tidur tue, ape lagi g lah dapur buat ape yang patut, makan lah dalam pukul 11 lebih...

3. Banyakkan makan Coklat, kek, roti, tepung dan mi
Tepung adalah makanan keutamaan orangg cina..berdasarkan info dari kawan-kawan Anna, tepung boleh membuatkan kiter gemuk sebab tepung akan kembang..so rajin-rajin lah amik makanan yang berasaskan tepung..Coklat pulak banyak lemak, memang sedap tapi jangan makan banyak sangat nanti kena diabetis pulak.

4. Tidur
Tidur juga dapat bantu kiter untuk gemukkan badan, sebab masa tidur kiter akan rehat secukupnya..biler kiter dah puas rehat, bila bangun kiter akan malas..biler malas ada jer benda yang kiter tak nak buat dan kiter akan makan dan makan....hahahahhaha



SELAMAT MENCUBA!!


love Anna


1 comment:

  1. Bagus tips ni, ada tak untuk kurus punya

    ReplyDelete

Cintailah seseorang itu atas dia siapa dia sekarang dan bukan dia sebelumnya.kisah silam tidak perlu diungkitkan lagi, kiranya kamu benar-benar mencintainya dengan sepenuh hati...

Find me

Wasallam...

Thanks for visiting me!!!