Assalamuaaikum..
Adalah indah sebuah perkahwinan tetapi harus disertakan dengan perisai tatkala munculnya gelora tanpa disangka agar tidak terkejut dan boleh dihadapi bersama.Jangan jadikan sebuah perpisahan sebagai sebuah kebahagiaan..

Selamat Datang ke laman Anna, segalanya yang dicoretkan disini adalah untuk dikongsikan bersama...Teruskan pembacaan anda!!

Mar 4, 2012

Suamiku Syurgaku

Aku adalah wanita yang paling bertuah di dunia ini, aku mempunyai seorang suami yang tersangat baik.
Suami adalah seorang yang taat kepada ibunya, menghormati keluarga ku dan juga menghormati keluarganya. Sikap sabarnya itu membuat aku sedar akan kebaikkannya. Bertuahnya aku mempunyai suami semulianya..
Tatkala aku sedang sakit, suamiku bersengkang mata merawatku. Malam yang dingin aku rasa hangat dengan pelukan suamiku.
Banyak pengorbanan yang telah suamiku korbankan demi untuk membuatku bahagia. Demi untuk memuaskan hati aku yang melampau ni, suamiku sanggup berkelakuan bodoh di hadapanku..
Semua perkara akan sanggup suamiku lakukan demi aku..
Abg, ayg sayang abg...abg dunia akhirat ayg..

No comments:

Post a Comment

Cintailah seseorang itu atas dia siapa dia sekarang dan bukan dia sebelumnya.kisah silam tidak perlu diungkitkan lagi, kiranya kamu benar-benar mencintainya dengan sepenuh hati...

Find me

Wasallam...

Thanks for visiting me!!!


Powered By Blogger