Assalamuaaikum..
Adalah indah sebuah perkahwinan tetapi harus disertakan dengan perisai tatkala munculnya gelora tanpa disangka agar tidak terkejut dan boleh dihadapi bersama.Jangan jadikan sebuah perpisahan sebagai sebuah kebahagiaan..

Selamat Datang ke laman Anna, segalanya yang dicoretkan disini adalah untuk dikongsikan bersama...Teruskan pembacaan anda!!

Mar 4, 2012

penyesalanku

terlalu banyak dosa yang telah aku lakukan..adakah allah masih mahu mengampunkan aku???dosa ku kepada ibu dan ayah, dosa kepada adik-beradikku, dosa kepada keluarga, dosa kepada sahabat dan suamiku...adakah masih ada peluang untukku???
aku anak derhaka dan isteri derhaka..aku menyesal dengan semua kelakuan ku...allah sahaja yang tahu betapa kesalnya aku pada diriku ini....sesungguhnya aku amat mencintai ibu, ayah , keluarga dan suamiku....

No comments:

Post a Comment

Cintailah seseorang itu atas dia siapa dia sekarang dan bukan dia sebelumnya.kisah silam tidak perlu diungkitkan lagi, kiranya kamu benar-benar mencintainya dengan sepenuh hati...

Find me

Wasallam...

Thanks for visiting me!!!


Powered By Blogger