Assalamuaaikum..
Adalah indah sebuah perkahwinan tetapi harus disertakan dengan perisai tatkala munculnya gelora tanpa disangka agar tidak terkejut dan boleh dihadapi bersama.Jangan jadikan sebuah perpisahan sebagai sebuah kebahagiaan..

Selamat Datang ke laman Anna, segalanya yang dicoretkan disini adalah untuk dikongsikan bersama...Teruskan pembacaan anda!!

Dec 26, 2010

Assalamualaikum...Rindu Korang

Hai sorry sangat by the way, dah lama Anna tak update blog nih..busy sangat lah bulan ni. By the way bulan ini amat lah bermakna untuk Anna. Salah satunya mungkin Anna anna akan tukar kerjaya semula..Anna akan masuk balik ke bidang Anna semula.huhuhu...rindunya pasal dah lama tak buat berita.

By the way,Anna nak kongsikan disini tentang apa Anna sendiri lalui,Terutamanya gadis diluar sana tu..please lah korang, jangan mudah percaya pada lelaki.Yang nampak alim, baik dan sopan tu, jangan lah korang percaya sangat...ada gak yang baik, tapi kena siasat betul-betul..sebab lelaki zaman sekarang ni PENIPU!!!!!Yang namanya lelaki tu tetap lelaki....itu sajer untuk kali ini.




Love Anna

No comments:

Post a Comment

Cintailah seseorang itu atas dia siapa dia sekarang dan bukan dia sebelumnya.kisah silam tidak perlu diungkitkan lagi, kiranya kamu benar-benar mencintainya dengan sepenuh hati...

Find me

Wasallam...

Thanks for visiting me!!!


Powered By Blogger