Assalamuaaikum..
Adalah indah sebuah perkahwinan tetapi harus disertakan dengan perisai tatkala munculnya gelora tanpa disangka agar tidak terkejut dan boleh dihadapi bersama.Jangan jadikan sebuah perpisahan sebagai sebuah kebahagiaan..

Selamat Datang ke laman Anna, segalanya yang dicoretkan disini adalah untuk dikongsikan bersama...Teruskan pembacaan anda!!

Dec 26, 2010

Kelebihan memakai Tudung..

memang wanita islam wajib menutup auratnya kerana ia telah tertulis dan diperintahkan oleh Allah...Anna rasa tak perlu terangkan lagi lah bab ni....terus masuk pada point.

U all perasan tak, gegurl yang pakai tudung cantik-cantik semuanya..nak tahu kenapa, sebab gegurl tu nak tutup aurat dia..selain itu, gegurl yang pakai tudung tu jugak nak jaga maruah diri dia sekali..

Motif untuk pakai tudung ni adalah amat mulia sekali, sebab bukan semua gegurl yang dapat seru ni..a few jer, memang tak salah lagi kalo kiter cakap gegurl tu cantik..hihi.. Bagi Anna, sebagai pemakai tudung, walaupun baru lagi, selain nampak cantik, gegurl yang pakai tudung tu tak nak nampak kan kecantikan diri dia...semuanya surprise..

Selain itu, disamping nampak cantik, gegurl yang pakai tudung ni adalah sangat bijak sebab gegurl tue takut kalau dia tak pakai tudung, nanti orang tengok dia cantik n ada niat tak baik kat dia..dats why Anna cakap gegurl yang pakai tudung ni cantik n bijak...selain itu jugak gegurl tu tak nak ada ramai lelaki minat kat dia sebab itu akan mendorong dia kearah maksiat....bijak tak? Gegurl tu pun tak nak masa kat akhirat nanti rambut dia akan di tarik dan digantung dengan bara-bara api dan dibakar dengan dahsyat....eeee!!!!takut tau...

Jadi Gegurl semua...kalau nak nampak cantik, jom lah beramai-ramai kiter pakai tudung dan jaga akhlak kiter beramai-ramai..Jom Jom!!!




Love Anna

No comments:

Post a Comment

Cintailah seseorang itu atas dia siapa dia sekarang dan bukan dia sebelumnya.kisah silam tidak perlu diungkitkan lagi, kiranya kamu benar-benar mencintainya dengan sepenuh hati...

Find me

Wasallam...

Thanks for visiting me!!!